teisipäev, 13. november 2018

Isadepäeva tähistamine lasteaias


Isa tõstab õhku mind - olen tema naerulind… ... ja nii ju ongi!
Terve nädala jagu ja rohkemgi veel oli rühmades elevust ja sagimist - hurraa, meil on isadepäev - nii hõiskasid lapsed. Ja kõikides rühmades  toimusid peod, tegevused. Rühmiti olid tegevused erinevad ja väga-väga põnevad.

Kirsimarjarühmas algas laste ja isade ühine hommik varbavõimlemise ja hommikupudru söömisega lasteaias. Sellele jätkus meeleolukas liikumistegevus saalis, kus kõik kohalolnud endale märkamatult koos jooksid, mängisid palli, tegid jõuharjutusi ja  tantsisid limbot. Tegevuse lõpetuseks jagasid lapsed vanemale enda meisterdatud südamemedali rinda.








Vaarikmarjarühmas läbisid lapsed koos vanemaga takistusraja, mis oli paigaldatud saali, lendasid koos ,,lepatriinudega" läbi pillimängu ja sooritasid muusika saatel liikumise ilunumbreid. Lõpetuseks kostitasid rühmaõpetajad kõiki kohalolnuid tervisliku ja kosutava ampsuga.





Pohlamarja lapsed ja isad alustasid oma õhtut virgutava varbavõimlemisega ja Kibuvitsamarjad alustasid lauamängude õhtuga.
Mõlemate rühmade rütmiline liikumine  koos vanematega juhatas sisse isade õhtu põhitegevuse juurde, milleks  oli pimendatud majas erinevatest tubadest taskulambiga otsida kaardil kujutatud pilte. Pildid olid lasteaia maja erinevates tubades ja märgistatud helkurvestidega. Just helkurvestiga, sest meelde tuletada - pimedal ajal tuleb olla nähtav ja  kanda helkurit.
Asjaosaliste muigel nägudelt võis lugeda, et kogu otsimisemäng oli ääretult põnev.
Muidugi tervitati isasid nii luuletusega kui ka omavalmistatud kinkidega.

 

 


Maasikmarjarühmas toimus ingliskeelne isadepäeva pidu. Mängisime koos isadega mänge ja laulsime. Lapsed said näidata, mida nad on seni inglise keele ringis õppinud ja panime proovile ka isade teadmised. Õhtu möödus hoogsalt ja lustakalt, ning lõppes laste valmistatud küpsisetordi söömisega.


Aitäh kõigile osalejatele, lapsed on uhked te üle!

Kokkuvõtte koostasid liikumisõpetaja Merle, Maasikmarja õpetajad Eneli ja Mairi, muusikaõpetaja Katre

1 kommentaar:

  1. Ma olen 15 aastat vana. Ma sündisin HIV-iga, kelle ema suri HIV-nakkuse tõttu. Ja mul on kahju, miks ma kunagi dr. Ituaga poleks suutnud minu ema minu eest ravida, sest üksikemana oli minu ema jaoks väga raske kohtuda dr itua tervendavate sõnadega HIV / AIDSi herpese, Parkinsoni, Copdi, epilepsia, vöötohatise, külma valu, viljatuse, kroonilise väsimuse sündroomi, fibromüalgia, diabeedi Hepatiit kohta võrdselt Vähk, mis olin nii põnevil, kuid hirmutasin samal ajal, sest Ma ei kohanud sellist artiklit online, siis võtsin ühendust dr. Ituaga e-posti aadressil drituaherbalcenter@gmail.com. Samuti vestlesin temaga selle kohta, mis on +2348149277967 ta ütleb mulle, kuidas see toimib. Kiiresti Colorado postkontor Ma saan oma ravimtaimi 4/5 tööpäeva jooksul, kui ta andis mulle gildijooned, mida ma järgida, ja siin elan taas tervena, et kujutada ette, kuidas kasutada jumala oma teoseid kõikides artiklites Internetis, et levitada jumal töö või Dr Itua Herbal Medicine, ta on suur mees.

    VastaKustuta